Keramiek; zonder docent
Donderdagochtend van 9.30 tot 12.00 uur

Onder keramiek wordt verstaan alle vormen van werken met klei

De keramiekgroep bestaat uit een aantal enthousiaste deelnemers. Het zijn zowel beginners als gevorderde keramisten. Er wordt gewerkt aan handgevormde beeldjes, gietmallen van gips en gebruiksvoorwerpen.

Experimenteren met glazuur en engobes behoort ook tot de mogelijkheid. Naast het werken met klei is het sociale aspect ook een belangrijk onderdeel van deze groep. Samen koffiedrinken en even bijkletsen hoort erbij.

 De stookkosten voor de keramiekoven zijn niet in het bedrag opgenomen. Extra kosten zijn nog niet bekend!!

 

Donderdagochtend keramiek zonder docent

Kosten voor deelname aan deze cursus bedragen: € 187,50 per verenigingsjaar.

Aantal vrije plaatsen: 2

Mocht je belangstelling hebben voor deze vaste cursus, dan kun je met het inschrijfformulier inschrijven.